La pas prin Copenhaga

Iată cum a decurs city break-ul de 3 zile din punct de vedere financiar:

Zbor

Pentru zbor am ales compania Wizair plătit 100 RON dus-întors, cu aterizare Malmo, Suedia. Ca să ajungem în Copenhaga am luat un autobuz ce traversează cele două orașe, plata am realizat-o direct la șofer în Euro.

Cazare

Am hotărât să optăm pentru varianta Couchsurfing, am avut noroc să avem o gazdă bună și asta ne-a scăpat de costul cazării.

Transport

Achiziționând Copenhagen Card am avut transportul inclus. Acest card costă aproximativ 52 Euro.

Mâncare

Pentru mâncare am ales să cumpăr de la vânzătorii cu mâncare stradală, de la supermarketuri ca Lidl sau 7-eleven. Capitala Danemarcei are prețuri piperate, mult mai mari față de România. Ce feluri de mâncare delicioase se găsesc aruncați un ochi aici.

Atracții turistice

Achiziționând Copenhagen Card cu 52 Euro ai acces la peste 73 de muzee și atracții. Dar timpul nu ne-a permis să vizităm atât de multe și am bifat cam 16 atracții dintre cele mai importante.

This slideshow requires JavaScript.

Total

La sfârșitul mini-vacanței am tras linie și am cheltuit în jur de 1000 de persoană (transport, mâncare și altele). Așteptați-vă la prețuri demne de o capitală nordică (foarte mari) 🙂

Ați fost în Copenhaga? Ce v-a plăcut cel mai mult?

 

Leave a Reply

